چگونه به بهبود CKD در مرحله 4؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به بهبود CKD در مرحله 4بیماری مزمن کلیه را به 5 مرحله تقسیم شده است. در بیماران مبتلا به مرحله CKD 4 کاهش قوی در GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی)، و اختلال شدید کلیوی. خوب، چگونه به منظور بهبود مرحله CKD 4؟

به چه معنی است نارسایی شدید کلیوی؟

به طور معمول، کلیه ها تولید ادرار و حذف مواد زائد و سموم را از خون. اما زمانی که کلیه ها آسیب می بینند، تابع خود کاهش می یابد و پس از آن زباله های مختلف و سموم در خون، که باعث علائم و عوارض مختلف تجمع می یابد. در مرحله عوارض 4 CKD شامل فشار خون بالا، کم خونی، بیماری استخوان، مشکلات قلبی و سایر بیماری های قلبی عروقی. این عوارض بسیار خطرناک است و می تواند تهدید کننده زندگی.

چگونه به منظور بهبود مرحله CKD 4؟

در هورمون های پزشکی اروپا، داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی و یا سیتوتوکسیک اغلب در درمان بیماری های کلیوی در مرحله 4 استفاده می شود. آنها تا حد زیادی می تواند به کاهش علائم و عوارض و dadyat bysro اثرات. اما آنها کلیه را درمان کنند به مشکل در ریشه را حل نمی کند، بیشتر پذیرش طولانی مدت از این داروها به ارمغان می آورد بسیاری از عوارض جانبی.

درمان ما این است که رفتن به روز شده در بافت آسیب دیده از کلیه ها و بهبود کلیوی، حفاظت موثر از توابع خود. درمان ما، درمان مرحله CKD 4، به نام داروهای میکرو چینی Osmotherapy. این Osmotherapy پزشکی استفاده می کند سبزی های مختلف داغ فشرده اساس طب چینی.مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان به طور مستقیم در کلیه شامل، تعمیر سلول ها و بافت های آسیب دیده، کلیه بازیابی ساختار و بهبود عملکرد کلیه.

اگر ما داروهای میکرو چینی Osmotherapy شما علاقه مند، و سپس ما یک پیام زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.








:: برچسب‌ها: درمان شرقی , طب چینی , درمان بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: